Veelgestelde vragen

De antwoorden op de meest gestelde vragen.

Met welke gegevens log ik in?

Voor het deelnemen aan een evenement heb je een account nodig op QuizPro. Je maakt dezeeenvoudig aan door op de inlogpagina in te loggen via je Facebook, Google of Microsoft-account. Inloggen zonder social account kan ook, klik dan op de Registreer-knop.

Hoe maak ik een team aan?

De teamcaptain ontvant een link na het registeren voor het evenement. Met deze link kan de teamcaptain na inloggen een team aan maken.

Hoe nodig ik mensen uit voor mijn team?

Klik op je teampagina op Teaminfo en vervolgens op Teamleden. Hier staat een unieke uitnodigingslink die je kunt doorsturen naar je nieuwe teamleden. Achter de link staat een knop om hier direct een WhatsApp of Telegram bericht van te maken. De link kopiëren en versturen via bijvoorbeeld e-mail kan natuurlijk ook.

Ik heb iemand per ongeluk uitgenodigd voor mijn team. Wat nu?

Klik op je teampagina op Teaminfo en vervolgens op Teamleden Via het kruisje kun je deze deelnemer direct verwijderen. Op het tabblad Administratie kun je bovendien een nieuwe uitnodigingslink maken , zodat deze persoon niet opnieuw kan aanmelden met dezelfde link.

Ik ben de link naar mijn teampagina kwijt!

Niet getreurd! Op deze pagina vind je een lijst van alle evenementen waar je bent ingeschreven.

Hoe beantwoord ik vragen of opdrachten?

Als het evenement gestart is, zie je op de teampagina een lijst van quizzen, rondes of opdrachten staan. Bij vragenlijsten klik je op de quiz/ronde en kunnen jij en andere deelnemers de vragen direct beantwoorden. Bij live-evenementen komen de vragen in beeld op de livepagina als ze gesteld worden en heb je een beperkte tijd om het juiste antwoord te geven.

Iedereen kan tegelijkertijd antwoorden invullen, andere teamleden zien direct wat je hebt ingevuld. Uiteraard kun je foute antwoorden van je teamleden ook weer corrigeren 😉. Het laatste ingevulde antwoord telt. Per vraag zie je hoeveel tijd er nog is om te antwoorden.

Waar vind ik de link naar de livestream?

De link naar de livestream vind je op de livepagina , staat in een nieuwsbericht rechtsboven op de teampagina of vind je in een mail die de organisatie naar jullie heeft verzonden.

Ik heb geen ticketcode ontvangen/mijn code werkt niet/etc.

Als je een ticket hebt gekocht voor een evenement en je hebt geen code ontvangen of deze werkt niet, neem dan contact op met de organisatie van het evenement.

Ik heb een andere vraag of opmerking

Heb je een inhoudelijke vraag over het evenement? Stuur dan een bericht naar de organisatie. Heb je technische vragen over deze website? Stuur dan een mailtje naar de helpdesk. Indien er tijdens een live-evenement een chat of andere communicatiemogelijkheid is met de organisatie, kun je je vraag ook daar stellen.

Wacht niet tot het laatste moment met je vragen! Als het je niet lukt om in te loggen of te registeren, kunnen we je waarschijnlijk niet meer op tijd helpen als het evenement bijna begint.

Terug